Monday, February 12, 2007

dum tıs dum tıs

Yarin davul dersim baslıyor!! En son yazin caldigim icin cok bir sey hatirlamiyorum o yuzden sanirim en bastan baslayacagim.. Bakalim bu sefer devam etmeyi basarabilirsem neler olacak. Zaten gercek bir universiteli olmanın 3 altin kuralindan biri grup olusturmak:
- biliyor musun ben bass gitara basladim!
o aa! ben de gitar caliyorum!
- oyleyse neden kendimize bir davulcu ve vokal bulup grup kurmuyoruz??!

Obur ikisi de film cekmek ve fotograf makinasi ve fotograf cekmeye merakli olmak (veya fotograf kulubune girmek)
uff yeterince universiteli degilim sanirim!!

7 comments:

zeynep said...

Bence davul calmaya baslamak icin onceden potansiyel bi grubun olmasi gerekiyor. Ogrendikten sonra bi uyesi olucagin kesin olan. Yoksa bir zaman sonra cok anlamsiz geliyo davul calmak. Biresyesel olarak ramazandan ramazana hunerlerini gosterebilirsin ama senede 1 de az...

Ahmet C. Toker said...

Kandil'lerde de davul calarak bir yeni bir cigir acmani istiyorum senden Ece.

siyahbeyaz said...

bu gece muthis keyfli idim evet senin sadi abine guzel bir gece gecirdiniz san can ve aydına teskkkuler.
biliyorsun baban da iyi davul calardı davulun bize getir orada istedigin gibi cal,belki bende katılırım.

Can said...

o senle grup kuralım o zaman.Ben gitarda sen davulda pınar piyanoda.Grubun adı dum tıs olsun.Nasıl olur?

siyahbeyaz said...

ecem,
davul,turk tarihinin ve orta asya mediniyetlerin,tek erk ,kuvvet goostergesidir.kaanlar ve hukumdarlar.davul ile cok sey anlatmıstır.osmanlının son zaman larına bakma biraz gucumuzu kaybetsekse bile tum payıdahtı osmanlıya sesimizi davul ile duyurmak istedigimizden sesimiz cılız cıkmıs tum kuffarı gavur milletleri bizim bu sesimizin davul gibi cıkmasından gaRİP bir sekilde hic birsey anlamamıslar .ben bunlara hep karsı cıktım.davulda calacgız,ügerkirse viyanolsel,ama benim tercihim melankolik keman,her sy seninle olsun.

ece said...

Artik var iste potansiyel bir grubum! GRup dedigin nedir ki ben iyi caldiktan sonra bulunur. Hem biraz da kandillerde caldiklarimla para biriktiririm, sonra ver elini yurt disi!!!
İyi iste atalarimin izinden gidiyorum sadi abi!

aysenaz said...

yahu bu ne sosyallik biraz tv izle