Thursday, April 26, 2007

Cok alakasiz oldu

Bugun Kugu Golu balesine gittim. Sahaneydi; ama bu yazimda bahsedecegim konu o degil. Burada kucuk bir ayrintidan bahsedecegim, orkestradaki en arkada oturan ve 3 perdelik oyunda toplasan 3-5 kere gorev yapmak zorunda olan baterist iki adam gibi. Bir ara gozum onlara ilisti, aralarinda birseyler konusuyorlardi. Daha sonra biri gulmeye basladi. Guldu, guldu, bu ikinciyi de etkiledi ve orada o iki adam gulmekten yerlere yattilar. Izleyicilerin hicbirinin de bu olaydan haberi olmadi. Dusundum de, o goreve herhangi biri getirilebilir mi, 3 saatte toplam 3 kere davula vurmak cok da zor gorunmuyor, ben de bir yandan Kugu Golu orkestrasinda gorev alip bir yandan da o kadar eglenmeyi isterdim.
Bu arada bu aklima Zeynep'le birlikte Viyana'dan Strazburg'a giden kucuk bir ucağin icindeki bir animizi getirdi. Orada da hostes ucak kalktiktan hemen sonra yapilan ikaz anonslarini gerceklestirirken sesi kaymis ve gulme krizine tutulmustu, devamini zar zor getirdi.. Hey gidi gunler!

1 comment:

zeynep said...

Ahahah 2. cumlenden sonra aklima direk o ucus geldi, yorum olarak yazicaktim benden once davranmisin. Herif kopmustu resmen anos yaparken bastan baslamak zorunda kaliyodu surekli ahahahahahahah