Sunday, April 15, 2007

Yardım!!

efendim hepinizin fikirlerini bekliyorum:
yazin bir ayligina ny'a gitmek istiyorum, o civarda bildiginiz gidebilicegim bir yaz okulu varsa bilgilerime arz etmenizi rica ederim. Haa, derseniz ki "orda senin ablan var o niye yardimci olmuyo sana?!" , onun kendisine faydasi yok orada ki bana olsun!
Boyle, art&design 'la alakalı olabilir, cok ilgimi ceker, bolumumle alakali olabilir(elektrik elektronik muhendisligiyle), az ilgimi ceker. Lutfen, bildiginiz bir yer varsa beni yonlendirin!

5 comments:

precious illusions said...

sevgili ececik, ben bi ara sam rockwell'i bulma telaşındayken, new york'a gitmeye heveslenmiştim ve de bi sürü süper yaz okulu ve kurs fln bulmuştum. bunları en kısa zmanda snnle msnde paylaşıym bari. kestane kebap acele cevap. tren öpsün seni zeki müren.

zeynep said...

Ablana olan destek gozlerimi yasartti. Mersi.

aysenaz said...

parsons shool of design in olabilir yaz programlari ya da pratt institute'un. pratt'in olmayabilir aslinda.

Ahmet C. Toker said...

1 ay git hicbisi yapma. Tatil yap, atla greyhound'a amerika'yi gez. sikmadi mi 9 ay okul seni de 1 ay okul arama derdine dustun.

ece said...

Ama zeynep bıkar benden 1 ayda. Hem zaten onun dersleri olucagi icin gunduz bi mesguliyetim olsa fena olmaz hele ki bi design okulu hiic fena olmaz. Yine de okulun yaz dönemine yazılabilmem icin cok geçse artık aynen senin dediklerini uygularım!